ПРАВИЛА

Правила санаторію-профілакторію  «ХВИЛЯ»

Внутрішні правила проживання в с/п  «Хвиля»

Правила проживання

 Загальні положення

Дані правила розроблені згідно Наказу Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. №19 «Про затвердження Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг».

Надання готельних послуг здійснюється на підставі свідоцтва про привласнення готелю або іншому засобу розміщення відповідної категории, передбаченої системою класифікації готелів та інших засобів розміщення.

Санаторій-профілакторій «Хвиля» (надалі « санаторій») призначений для надання послуг по організації  відпочинку та оздоровлення з використанням природних, кліматичних та інших лікувальних факторів. Також для надання юридичним та фізичним особам  послуг по відпочинку та проживанню на підставі договорів (рахунків).

Звертаючись до нас гості тим самим підтверджують, що Вони ознайомились з Правилами «санаторію» та зобов’язуються їх виконувати та також довести  їх зміст  до всіх членів родини або колективу, замовлення від особи яких він  робить.

Особи, які прибули на  відпочинок, розміщуються на умовах, передбачених укладених з ними договорами (рахунками) та (або) придбаних путівок.

Прийом прибулих відпочиваючих (надалі «гостей») відбувається на стійці розміщення (рецепції).

При розміщенні в санаторії гості повинні мати: паспорт,  документи, які підтверджують право на отримання послуг (копії платіжних документів про здійснення передоплати, путівку).  Всі послуги  «санаторію» надаються за умови повної передплати.  При готівковій формі розрахунку оплата має бути зроблена в день заїзду. Для дітей до 14 років — свідоцтво про народження, довідку про епідоточення.

Розрахункова година – 12:00. Заселення в 13:00.

Путівка дійсна тільки на зазначений в ній термін, не може бути передана іншим особам або поділена між декільками особами. Згідно з умовами договору (рахунку), «гостю» надається місце для відпочинку та проживання, харчування, а також комплекс додаткових послуг, в тому числі за додаткову оплату.

У випадку, коли «гість» прибув в «санаторій» на автомобілі, він повинен заповнити заявку на парковку автомобіля  на стійці охорони  та отримати дозвіл  для виїзду та парковки автомобіля на території «санаторія». Послуги паркування на території «санаторію» є платними, згідно прейскуранту.

Путівки або  карти «гостя» є перепусткою на територію «санаторія».

Діти віком до 18-ти років приймаються в «санаторій» тільки в супроводі дорослих. Батьки (опікуни, піклувальники, вожаті, педагоги, тренери), яки прибули в «санаторій» з неповнолітними, беруть на себе обов’язки по беспосередньому нагляду за дітьми, та несуть повну відповідальність за їхні дії та безпеку. Для уникнення нещасних випадків батькам (опікунам, піклувальникам, вожатим, педагогам, тренерам) не дозволяється залишати дітей без нагляду під час всього строку перебування в «санаторії». Харчування дітей (сніданок, обід, вечеря) у ресторанному господарстві  здійснюється тільки з батьками (опікунами, піклувальниками), які зобов’язані слідкувати за поведінкою дітей. Відвідування дітьми басейну та оздоровчих процедур дозволяється тільки в супроводі дорослих.

Інваліди, з урахуванням особливих потреб,  та інші групи населення з обмеженими можливостями здоров’я, приймаються на відпочинок та оздоровлення  з супровідною особою.

Відвідування гостями відпочиваючих допускається за їх згодою до 22:00. Якщо гість має намір затриматися довше, необхідно зарєєструвати гостя у адміністратора, з обов’язковою доплатою згідно прейскуранту.

При виїзді із «санаторія» «гість» повинен за 2-3 банківських дні до виїзду повідомити адміністратора про надання необхідних бухгалтерських документів, повідомити час виїзду. В день виїзду до 09:00 необхідно провести остаточний розрахунок за додаткові послуги, та до 12:00 здати майно номера покоївці, а ключі адміністратору.

Доведення правил до членів родини або колективу на який розповсюджується дія путівки покладається на підписанта.

Правила бронювання

–  Номер вважається заброньованим при наявності попередньої оплати 70%  не менше ніж за три робочих дні до початку заїзду.

–  Розрахункові години у санаторії: поселення з 13:00, виселення до 14:00.

–  У випадку анулювання бронювання не менше ніж за 14 днів до дати заїзду, санаторій повертає 100% передплаченої суми.

–  У випадку анулювання бронювання в термін від 14 до 3 днів, санаторій повертає 50% передплаченої суми.

–  У випадку анулювання бронювання менше ніж за 3 доби або у випадку не заїзду гостя, санаторій не повертає передплату.

–  У випадку заїзду гостя пізніше від запланованої дати заїзду, без попередження, вартість за бронювання в ці дні не повертається та не компенсується.

–  У випадку дострокового виїзду з санаторія нараховується штраф в розмірі 1 (одної) доби перебування, решта невикористаних діб перебування компенсується в розмірі 50%.

– При достроковому виїзд за поважної причини (тяжка хвороба, смерть близьких родичів), підтвердженої документально, санаторій компенсує гостю вартість невикористаних послуг в повному об’ємі.

–  Повернення коштів  в разі  обгрунтованих причин на виконання правил санаторію, відбувається шляхом безготівкового перерахунку на картку гостя  або розрахунковий рахунок  протягом 7 банківських днів з моменту надходження заяви (в заяві, крім карткового рахунку,  потрібно вказати ЄРДПОУ та МФО банку, транзитний рахунок, ПІБ власника карти).

–  При погодженні з адміністрацією, можливе зарахування грошових коштів, що залишились, в рахунок наступних заїздів.

– Пізній виїзд гостя допускається при наявності вільних місць. В цьому випадку гість оплачує з 10:00 до 18:00 – 50% тарифу, після 18:00 – повний тариф.

– Ранній заїзд з 05:00 до 12:00 – 50% тарифу, раніше 05:00 — повний тариф;

– При достроковому виїзді гостя, оплату за якого зробила юридична особа (турагенство, профспілкова організація і т.д.) повернення грошових коштів здійснюється за умовами Договору, заключеного вищезгаданими організаціями з санаторієм.

– Оплата за послуги здійснюється готівкою через готівковий термінал встановлений  в зоні рецепції, та (або) заздалегідь на розрахунковий рахунок  ПрАТ «АК «Київводоканал».

– Для бронювання номера або пердоплати послуг  повідомте прізвище, ім’я, по батькові; категорію номера,  або дані замовлення, точні дати перебування; наявність дітей та їх вік, кількість дітей та їх вік, кількість дорослих; ел.пошту; контактний номер телефону.

Права та відповідальність гостей.

«Гості» мають право:

  –  Отримувати послуги в обсязі, асортименті і в належній якості  згідно умов договора (рахунку).

–    Отримувати додаткові послуги, які надаються «санаторієм», на платній або безкоштовній основі.

Обов’язки «гостей»

–    Неухильно виконувати данні Правила проживання та внутрішнього розпорядку.

–    Слідкувати за збереженням майна «санаторія», попереджувати його псування, крадіжку, неправомірне використання.

–    Дбайливо ставитися до навколишнього середовища, забезпечувати правила соцільного гуртожитку, проявляти взаємоповагу та терпимість до оточуючих.

–   Відшкодовувати в встановленому порядку заподіяні матеріальні збитки, нести компенсаційні затрати, які виникли в наслідок власних неправомірних дій.

–   Дотримуватись режиму та розпорядку, встановленого адміністрацією.

–    Дотримуватись заходів особистої безпеки, виконувати правила по техниці безпеки, вимоги пожежної безпеки, правила поведінки на воді.

–    За необхідності надавати повну інформацію про стан свого здоров’я. В інших випадках, по замовчуванню вважається,  що стан здоров’я дозволяє користуватись послугами «санаторію» в повному обсязі.

«Гостям» забороняється:

–    Палити в приміщеннях та на території «санаторія», окрім спеціально відведених для цього місць.

–    Проводити у номерах розважальні заходи, які порушують спокій та відпочинок оточуючих, вживати спиртні напої.

–    Слухати музику зі збільшеною гучністю з 21:00 до 09:00, використовувати шумові та освітлювальні ефекти.

–    Використовувати в місцях відпочинку та проживання піротехнічні засоби.

–    Проводити перестановку меблів у номері.

–    Користуватися власним спортивним інвентарем, який пов’язаний з ризиком для життя власника та оточуючих (луки, арбалети, пневматична зброя, тощо)

–    Привозити з собою та зберігати зброю, вибухові, легкозаймисті та отруйні речовини та засоби.

–    Розводити багаття, влаштовувати зони для пікніков та розважальних заходів, окрім відведених для цього місць (альтанки, зони барбекю).

–    Передавати ключ від номеру стороннім особам.

–    Виносити з номерів  рушники, окрім як для  користуванням басейном ,  для банних  процедур надаються  простирадла (в приміщенні самої сауни).

–    При працюючій системі опалення та кондиціювання залишати відкритими вікна та двері .

–    Збирати на території санаторія лікарські рослини, трави, ягоди, гриби, заносити їх в номера.

–    У випадку, якщо «гість» порушує правила внутрішнього розпорядку, «санаторій» має право розірвати договір та виселити «гостя». В цьому випадку повернення грошових коштів за невикористані дні не відбувається.

–    Привозити в «санаторій» тварин, птахів, рептилій.

–    Зважаючи на те, що «санаторій» знаходиться в лісовій зоні, забороняється вступати в контакт з дикими та бродячими тваринами щоб уникнути  укусів, травм та тілесних ушкоджень. При виявленні таких тварин, які можуть завдати шкоду гостям «санаторію», потрібно звернутись до охорони.

–    «Санаторій» не несе відповідальності за забезпечення безпеки «гостя», який знаходиться за межами терирорії «санаторія», а також якщо «гість» знаходиться в технічних зонах (приміщеннях, об’єктах), які виконують функції допоміжних приміщень для обслуговування комплексу.

 Права та обов’язки «санаторія».

«Санаторій» має право:

–   У разі заподіяння «гостем» матеріальної шкоди вимагати відшкодування збитку в повному обсязі.

–    У випадку коли дії «гостя» спричинили наслідки, передбачені чинним кримінальним та адміністративним законодавством, звертатись до відповідних органів охорони та правопорядку.

«Санаторій» забов’язаний:

–    Дотримуватись цих Правил проживання та внутрішнього розпорядку та вимагати від гостей» їх дотримування.

–    Надавати «гостю» послуги у відповідності з умовами договора (рахунку).

–    Слідкувати за станом техніки безпеки та виконанням правил протипожежної безпеки.

–   Надавати докладну інформацію «гостю» по всім питанням надання послуг, в тому числі які відпускаються за додаткову оплату.

–    Надавати місце для розміщення автотранспорту «гостей» в спеціально відведених для цього місцях на платній основі на території «санаторію», або на безкоштовній парковці  перед центральними воротами. Відповідальність за збереження автотранспорту  «санаторій» не несе.

–   Дотримуватись конфіденційності інформації наданої “гостями”, згідно із законодавством  України.

–    Не проводити гучних заходів на території “санаторію” після 23:00, за винятком заздалегідь визначених свят та розважальних заходів.

–    Вчасно реагувати на заявки “гостей” по усуненню поломок в номерах та на об’єктах інфраструктури “санаторію”.

 Правила пожежної безпеки.

Для уникнення виникнення пожеж забороняється:

–    Розводити багаття, кидати недопалки на всій території «санаторію».

–    Користуватись електронагрівальними приладами, які не передбачені в обладнанні номеру.

–   Залишати без нагляду включеними в мережу електричні прилади.

–   Накривати ввімкнені торшери і настільні лампи предметами із легкозгораючих матеріалів.

–    Для усунення поломок «гість» зобов’язаний викликати спеціаліста через адміністратора або охорону.

При виникненні пожежі або ознак горіння необхідно:

–    Повідомити про пожежу  адміністратора або охорону за тел. 067)484-99-49 та 067)547-44-18, через вікно чи балкон.

–    Щільно закрити вікна, вийти з кімнати, спуститись сходами вниз і виконувати вказівки адміністратора або охорони.

–    У випадку, коли коридори і сходи задимлені і вийти з приміщення неможливо — необхідно залишитись в номері, змочити водою постільну білизну і ущільнити двері.

–    У випадку виникнення пожежі в місцях проживання або громадських місцях з вини «гостя», останній несе повну відповідальність за наслідки.

–    Для забезпечення безпеки в приміщеннях та на території «санаторію» встановлені системи відеонагляду,  за винятком номерів.

 Обслуговування відпочиваючих.

–    «Санаторій» надає «гостям», за їх бажанням, додаткові платні послуги, згідно діючого прейскуранту.

–    «Санаторій» надає наступні безкоштовні послуги:

        – надання окропу, голок, ниток, щіток для взуття та одягу, іншого інвентаря – згідно затвердженних нормативів;

        – користування аптечкою з набором першої необхідності;

        – виклик швидкої допомоги, лікаря;

        – виклик таксі;

        – послуги інтернету Wi-Fi;

–   Зміна постільної білизни відбувається після кожного виїзду «гостей», а також по необхідності, але не рідше одного разу на 4 дні. Зміна рушників — по бажанню гостей.

–    Праски з прасувальними дошками знаходяться у сестри-господині та адміністратора. Забороняється користуватися прасками в номерах.

–    «Санаторій» у випадку виявлення забутих речей вживає заходів  для повернення їх власнику.

–    У випадку втрати або пошкодженні особистих речей, «гість» повинен негайно повідомити про це адміністратора «санаторію». Якщо до кінця терміну перебування гість»  не повідомив про втрату/пошкодження своїх речей, вважається що речі гостя» не  були втрачені або пошкоджені.

–    За втрату грошових коштів, кредитних карт, документів, коштовностей, ювелірних прикрас, які не були зданні на зберігання, «санаторій» відповідальності не несе.

–    «Санаторій» не несе відповідальності  за роботу місцевих служб (аварійне відключення електроенергії, водозабезпечення, операторів мобільного зв’язку).

Харчування в «санаторії»

–   Розсадка по місцям за столиками  проводиться  офіціантом; столики закріплюються на весь час перебування «гостя». «Гостям» забороняється самостійно пересідати за інші столики.

–    Режим харчування:

            Сніданок —  09:30   Обід —  13:30 Вечеря —  18:30

–    Заміна страви  по меню можлива тільки при погодженні з кухнею.

–    «Санаторій» залишає за собою право проводити заміну страв в відповідності до наявності  продуктів.

–    Відгуки або побажання по організації харчування  «гість» може залишити на месенджери адміністратора зареєстровані за тел.067)484-99-49.

–    В «Санаторії» не прийнято відвідувати зали для харчування у верхньому одязі, піжамах, халатах, купальних костюмах.

–    Категорично забороняється виносити посуд зі столової.

Правила  користування басейном.

Загальні правила користування басейном: 

  • Правила поведінки обов’язкові до виконання всіма відвідувачами.
  • Заходити на територію басейну дозволяється лише у спеціальному взутті (сланці для лазні, пляжні сланці).
  • Перед відвідуванням басейну необхідно прийняти душ.
  • За власну безпеку в плавальному басейні та на території  пансіоната несе відповідальність сам відвідувач.
  • Відвідувачі повинні дотримуватись і підтримувати громадський порядок та загальноприйняті норми поведінки. Поводити себе шанобливо по відношенню до інших відвідувачів басейну, обслуговуючого персоналу, осіб, які відповідальні за дотримання порядку, не допускати дій, що створюють небезпеку для оточуючих.
  • Документом для відвідування басейну є картка гостя або вхідний квиток

(чек про оплату).

  • Дітям віком до 16 років відвідувати басейн дозволяється тільки з батьками,або відповідальними за них особами.
  • Обслуговуючий персонал басейну може надавати більш докладну інформацію, щодо правил поведінки в плавальному басейні та вимагати їх виконання.

Заборонено:

  • Бігати навколо басейну. На підлозі ви можете посковзнутися і отримати серйозну травму.
  • Купання у верхньому одязі та взутті.
  • Використовувати скляний посуд.
  • Битися,штовхатися під час перебування у воді.
  • Жувати гумку під час плавання.
  • Заносити  та вживати на території басейнового комплексу і бару   продукти харчування, алкогольні напої та  пиво придбані за його межами.
  • Палити.
  • Відвідувати басейн в нетверезому стані.

Басейн це не тільки місце відпочинку, а ще й територія з високим рівнем небезпеки. Басейн  має  різкий  перепад глибини. З середини басейну поглиблення в сторону вишки для стрибків до 4,5 метрів вглибину.

При використанні вишки заборонено:

Стрибати з вишки не маючи достатніх навичок плавання,в нетверезому вигляді.

Стрибати з вишки дітям без дозволу батьків або відповідальних за них осіб.

При недотриманні правил використання вишки адміністрація відповідальності не несе.

Допуск відвідувачів до басейну здійснюється тільки через роздягальні.

 Перед заходом до басейну необхідно  прийняти душ, надіти шапочку для плавання і ополоснути змінне взуття або босі ноги в спеціальній  ємності  з дез.розчином.  Через бічні входи здійснюється допуск персоналу санаторію, відвідувачів для огляду (у бахилах та у супроводі представника адміністрації санаторію) та тренерів для занесення інвентарю.  

Басейний працює с 8.00 до 20.00, без вихідних.

Користування басейном дозволено тільки осбам, які вміють плавати або в супроводі таких осіб.

 Правила користування соляною кімнатою.

Правила поведінки у соляній кімнаті.

Для відвідування соляної кімнати  попередній запис обов’язковий.

 На сеанс галотерапії необхідно приходити за 10 хв. до початку сеансу.

 Перед процедурою рекомендовано вимкнути звук телефону.

 Для відвідування соляної кімнати  необхідно вдягти зручний одяг із натуральних тканин, що не стискає тіло , та не ускладнює дихання.

 Не дозволяється вносити в соляну кімнату сторонні предметі, м’які іграшки.

Забороняється:

  • приносити з собою їжу та напої,
  • окрім води в пляшці з кришкою або в кружці-непроливайці.
  • перед сеансом використовувати парфуми, тому що сторонні запахи можуть викликати у інших відвідувачів алергію або дискомфорт.
  • під час сеансу використовувати  контактні лінзи та торкатися очей руками, тому що на руках може бути сіль.
  • перебувати у стані алкогольного та наркотичного,  або токсичного сп’яніння.
  • відвідувати соляну кімнату  з високою температурою,  з інфекційними захворюваннями, та захворюваннями в гострій стадії.

Рекомендований вік відвідувачів – від 1 року.

Не рекомендується відвідувати соляну кімнату відразу після басейну  або при підвищеній потливості.

_________________________________________________________________________

Обов’язок  з ознайомленням з Правилами  «санаторію» покладається на відвідувачів.

Правила  «санаторію» розміщені на сайті, в зоні рецепції, на інформаційному стенді, який знаходиться на головному вході та у адміністратора.

 Для нашої команди надзвичайно важливо, щоб перебування у нашому санаторії залишило у Вас тільки позитивні враження! У випадку будь-яких питань, будь ласка, контактуйте з нами:

Адміністратор  Оксана Володимирівна — 067 484 99 49.

Адреса нашої електронної пошти: info@hvilya.kiev.ua.

Адреса нашого сайту: hvilya.kiev.ua

Адміністрація та весь персонал санаторію бажає вам здорового та приємного відпочинку!

Поиск

Сравнить объявления

Сравнить